sophiatolf

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sophia Tolf - 17 mars 2011 21:24

Heeeeeeeeejsan :-D


Nu är kvällen här och det är snart dags för mig att gå i säng. Ikväll har jag och Elvira suttit och skrivit inbjudningskort till hennes födelsedags disco som hon ska ha i april. Treeevligt x) Jag ska typ vara DJ dåå:) Det blir najs! =)


Imorgon är det ju ääääääntligen fredag, och är det bara jag som tycker att den här veckan bara har flugit förbi? Jag har typ inte hunnit med :P Men det kanske beror på våran lediga dag? :) Skönt iallafall! :)

Imorgon så får jag ju träffa Clara igen, som jag redan har sagt, och det ska bli så sjuuuuuuuukt kul för att jag har typ längtat efter henne enda sen hon for!! :( Så det ska bli helt underbart! Fast, kanske lite jobbigt för henne, för att kommer vara på henne som typ... hygenor :P Haha, men det får man ta när man är så jävla underbar och har varit borta i 2 ½ veckor.. ;) <3


Nej, nu ska jag hoppa isäng. Eller först, MOT TOALETTEN! :D (måste ju tvätta mig och borsta tänderna. :P)

 

Sov gott<3


/Sophia<3


  


Clara (till vänster) du är så jävla fucking saknad här!!!!!!!!! Kommer typ inte kunna sova!!;O<3<3

Av Sophia Tolf - 17 mars 2011 19:56

Hejhej:)


Som ni ser så har jag gjort en ny design och header till min blogg.

Vad tycker ni om den? Hiss eller diss? Jag vet inte riktigt vad jag tycker, så jag vill gärna veta vad ni tycker! :)


Det blev inte att fara till farmor och farfar ikväll för dom var tydligen borta.:(

Men jag får väl komma någon dag i helgen kanske?:)


Nu så sitter jag på mitt rum med musiken på och med mobilen i handen. Smsar lite:] Snart är mina gratis sms slut, har smsat ovanligt mycket den här månaden :P Fattar inte varför? ;)


Ska dra nu iallafall, har inget mer att skriva.


/Sophia<3


  

Av Sophia Tolf - 17 mars 2011 17:20

Hejsan svejsan:)


Sitter på mitt rum och lyssnar på musik, äter ett äpple och chattar med kompisar:) Trevligt trevligt :)


Nyss så fick jag panik för jag skulle gå ut ur rummet och hämta min laddare till datorn och då så fick jag inte upp dörren. xD Haha, asså jag kände mig ju riktigt duktig! Men efter en stund av tappra försök så fick jag upp den ;) Jag är ju bra? xD


Ikväll så tänkte jag fara och hälsa på farmor och farfar:) Blev som lite sugen på det =D Men först så måste jag läsa en bok som vi har i läxa i svenskan. Lite udda kan man ju tycka att den är.. :P "En komikers uppväxt" heter den ;) <3


Kram!



HAHA, ganska rolig, jag, amanda och jennifer hade ju såå kul när vi läste lite ur den :P

Av Sophia Tolf - 17 mars 2011 15:01

Hejsan allihopa! :)


Idag har jag haft jättekul! Det är torsdag och veckan är snart slut! :) 

Och vet ni vad? Imorgon så kommer underbara Clara till skolan!!! :D :D Såååå underbart! Har saknat henne jääätte mycket! Ska bli så sjukt kul!! <3 Sen har jag dans också ju. Kul som vanligt, jag har längtat under lovet! :D Fast, vi får se hur mycket jag kan dansa med mitt knä.. Men lite borde jag kunna dansa :)


Nu ska jag göra alla läxor som jag har. Sjuuuukt mycket!! :P


Ses! :)


/Sophia

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards