sophiatolf

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sophia Tolf - 25 mars 2011 23:10

Hejjj<3


Nu har alla farit hem och jag ska sova nu. Ska upp klockan 6 imorgon, packa det sista, fixa mig, äta frukost och fara till skolan:)

Är så sjukt taggad! Men så sjukt nervös ändå! Men vi får väl hoppas att det går bra! :)


Aja, ska lägga mig nu.


Puss ;*


Förresten, det här fick jag ikv;


500kr av farmor och farfar<3

200kr på H&M av Lollo<3

200kr på H&M av Maria och Andreas<3

Hudvårdsgrejer av farmor och farfar<3

och imorse fick jag också en foundation men glömde skriva det förut:] <3



Av Sophia Tolf - 25 mars 2011 17:39

Hejsan:)


Håller på att packa till imorgon nu. :) Har packat det mesta, är bara lite kvar men snart kommer gästerna så jag tar det ikväll.


Hade tänkt att jag kunde lägga ut vårat schema till tävlingen. Jag har markerat med en * där jag är med :) Så vet ni när jag håller på ungefär ;P


Tävlingsprogram

LÖRDAG

08.30                                   Förträning *

09.30                                   Defilering och öppning *

10,00                                   Snabbhet lag Vikingahoppet och USM *

10.45                                   Snabbhet Vikingahoppet individuella

11.45                                   Trippelhopp USM

12.00                                  Lunch

13.00                                   Freestyle lag, Vikingahoppet

13.30                                  Freestyle lag USM *

14.15                                   Paus

14.30                                  forts Freestyle lag USM*

15.10                                   Freestyle Vikingahoppet individuella

ca 16.00                              Prisutdelning    Vikingahoppet lagtävling

                                                  
                Vikingahoppet individuella

                                                  
                USM lagtävling



SÖNDAG

08.00                                   Förträning USM individuell tävling *

09.00                                   Defilering USM individuell tävling *

09.10                                   Snabbhet USM individuella *

10.15                                   Freestyle USM *

ca 12.15                               Prisutdelning    USM individuell tävling


TAGGA!!! :D <3


Snart kommer dom. :)


Pusspuss :*

Av Sophia Tolf - 25 mars 2011 14:30

Yoyoyo! ;P


Idag är det ju den 25 Mars, och jag blir en fjortis! ;P Fast bara fjortis på grund av min ålder, annars är jag helt normal xD <3


Inatt så sov jag HELA natten, typ första gången som jag har gjort de dagen innan min födelsedag ;P Så när dom kom, klockan typ tjugo över sex, så låg jag och sov fortfarande :) Underbart ;P

Och när dom kom så hade dom ju med sig presenter också! :D Och ni vill kanske veta vad jag fick? Då ska ni de :P


2 ringar, asnajsiga :P

presentkort på GinaTricot 300kr av mormor :)

800kr så jag kan köpa vad jag vill :D

och godis av Elvira ;] <3


Det var det jag fick imorse, men ikv så kommer ju släkten så då kanske det blir någon fler present om jag har tur:]<3


Nu ska jag packa inför imorgon:)


Vi synes :P


 

Den ena ringen :)


 

Den andra ringen :P Haha, de ser ut som att jag har typ världens kortaste lillfinger, men så är de inte :P


Orkade inte ta bild med kameran och lägga in, jag gör de ikväll ist med alla presenter :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards