sophiatolf

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sophia Tolf - 22 mars 2011 21:57

Hellojj! :)


Har precis kollat på en av dom bästa tv serierna i världen! Desperate Housewives. :)

Nu så sitter jag och kollar på Cougartown och längtar till imorgon! Det är onsdag då och det betyder HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! <3 i 2 timmar!


Men om jag vill att det ska bli onsdag så ska jag nog gå och sova nu<3


NattiNatti<3

<3

Av Sophia Tolf - 22 mars 2011 17:32

Tjobree:)


Sitter och pratar med en kompis och försöker få honom att göra rätt! :P Haha, vi får väl se hur det går, just nu går de väl lite sådär ;) Menmen:)


Ikväll hade jag först tänkt fara och hälsa på farmor och farfar, men jag kom på att jag har prov på fredag och jag har inte ens pluggat någonting? Så det är nog bäst att jag gör det istället:)


Oj, hinner inte skriva mer, middagsdax nu:)


Seya! :)

Av Sophia Tolf - 22 mars 2011 15:06

Tjooo! :)


Kom hem från skolan för ett tag sen och är ensam hemma nu. Sktitråkigt faktiskt! Fast, inte för att det skulle vara speciellt mycket roligare om någon va hemma men då skulle jag ha någon att prata med :P


Idag så ringde mamma till sjukgymnasten och bad om en ny tid, så nu ska jag dit på måndag istället så jag följer med till Bygdsiljum! Underbart! Men nu så får jag inte kolla upp knät innan tävlingen.. :( Men jag tror att jag klarar mig. Har inte lika ont nu! :D <3


Aja, ska nog gå ut och sätta mig i solen nu. 10 grader! Love it! :))

Fast nu när det är varmt så är det ju bara det att all snön smälter ju, så det är typ översvämning.. Men de får man väl ta om man vill ha sommar?:)<3


Kraaaam!:)

Av Sophia Tolf - 22 mars 2011 07:06

Godmorgon! :D


Tisdag morgon. Jag är färdig för skolan! Fast, nu kom jag på att jag har inte packat väskan.. Men det kan jag göra sen:)<3


Mamma skulle försöka ändra min tid hos sjukgymnasten så att jag kan följa med till Bydgsiljum, fast inte åka slalom då.. Men jag vet inte om jag kommer få följa med för det är inte säkert att de går att ändra, men jag hoppas för jag vill inte stanna kvar i Sävar!! :(


Jaja, jag ska packa väskan nu, sen fara till skolan:)


Ha en bra dag! :D

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards