sophiatolf

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sophia Tolf - 21 mars 2011 20:31

Hejhej:)


Sitter och typ dagdrömmer om lite saker. (a) Fast, det är ju kväll så jag kvällsdrömmer väl :P


Fick idag veta att på torsdag när vi ska ha friluftsdag så ska jag till sjukgymnasten så jag kan inte följa med till Bygdsiljum :( :( Så nu är jag fett sur för att vi inte kunde få en tid som INTE va när vi skulle dit! För nu måste jag stanna kvar i Sävar medan alla mina kompisar har kul i Bygdsiljum. Inte kul!!!! :(

Men samtidigt så är det ju sjukt bra att jag får kolla upp mitt knä innan tävlingen. =) <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Just nu är ingen hemma förutom jag så jag känner mig ganska ensam. Dessutom har jag ingenting att göra. Har börjat känna mig ganska rastlös nu för tiden. Så jag får väl gå och sova tidigt ikväll igen då. Typ klockan 9? Aja, vi får väl se.

Ska iallafall gå och kolla om det är något bra på tv nu. :)


Kramiiiiiis<3

Av Sophia Tolf - 21 mars 2011 15:48

Hejhej:)


Har pecis skurit upp en mango och sitter och mumsar i mig den inne på mitt rum:]

Skolan idag var lite som vanligt. Inte lika kul som den brukar för Michaela var inte där, men hon kommer imorgon så då blir allt nästan som vanligt igen!:)<3


Ikväll blir det typ bara att sitta hemma och chilla och kanske chatta med några kompisar om ingen är social på sms:] Är typ bara Michan som är social med mig på sms:]


Aja, ska äta min mango nu och sen chilla till lite musik:)


Kram!! :D <3

Av Sophia Tolf - 21 mars 2011 07:01

Godmorgon!:)


Jag är redan klar inför skolan, så nu har jag 30 minuter typ som jag kan bara chilla på.

Fast, jag ska nog gå till Evelina vid 10-15 över. :)


Idag så kom jag på att vi har redovisning i SO:n och jag hade tagit hem för att plugga men tror ni jag kom ihåg det? Nej? Sen har jag ju inte haft tid heller så.. Men jag får väl plugga jävel på skolan då.. :] <3


Ska packa väskan nu.


Ha en underbar dag allihopa! :)



Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards