sophiatolf

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Sophia Tolf - 8 mars 2011 22:01

Hejhej:)


Har kommit tillbaka från Regina nu och jag är typ jättetrött!

Igår kväll så såg jag, Regina och Molly på en film, Valentines day, och den va typ slut halv ett. Då la vi oss typ och jag somnade nog ganska fort för jag var skittrött :P

Och imorse så vaknade vi typ åtta eller nåt för att jag och Regina trodde att vi skulle följa med Emelie som skulle till tandläkaren och sen att vi skulle gå på stan vi tre, men då kändes det taskigt mot Molly så vi struntade i de :P


Istället for vi till Bugdegården klockan tio och pysslade och åt mackor och semlor :P Sen gick jag, Regina, Molly och Agnes iväg och tog på oss ytterkläder och så och sen gick vi till "stallet" (det är inget stall längre eftersom att det brann ner för inte så länge sedan :(:(:( Fast alla djuren klarade sig iallafall!)

Då tog vi Jussan (Reginas fina häst) och tolkade bakom hon :) Hon var skit trött så det gick lite segt, men de va ändå skitkul!! :D

När vi var klara med det så hämtade vi Lina och då tog vi Humlan (En annan häst) och red med henne. Eller red och red, jag minns inte vad det kallades men vi red runt i en cirkel runt Lina och hon sa åt oss att göra en massa saker :P Jag red med Molly, och det gick minst sagt bra :P

Efter ett tag kom Emelie med finfina tänder. :]


Sen gick vi till något berg och vi hade med oss EN skrana för 5 personer och vi skulle åka alla samtidigt.. ;P Det tog ett tag innan vi var nere om jag säger så ;)

Sen var vi typ genom sura så vi gick typ hem tror jag (a)


Efter maten så for jag, Emelie och Regina till Bygdegården igen och fick semlor :P Agnes kom också dit, och när vi hade fikat så gick vi ut och körde limbo :P


Sen gick vi runt lite och sen gick vi till Molly och drog med henne ut och sen gick vi tillbaka till Bygdegården en snabbis sen gick vi och lämnade Molly igen och sen gick Emelie hem och sen gick jag, Regina och Agnes in till Regina.

Där hann vi inte göra så mycket innan mamma ringde och sa att hon var där utanför. :] Så då for jag hem. :/ Alltid lika tråkigt att lämna dom! :( <3


Jora, så äre! :D <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon ska jag typ packa hela dagen inför Åre dit vi åker på torsdag morgon!

Sen på kvällen har jag ju träning och direkt efter den så kommer Lollo och hämtar mig och då åker vi snabbt till stan och ser på bio! :D Det blev min låtsas fru :) <3

Låter som en trevlig dag va? :)


Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta mina tänder :]


NattiNatti:)<3


Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards