sophiatolf

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Sophia Tolf - 11 mars 2011 22:18

Hejhej:)


Ligger i sängen och ska snart sova. Har fått ett blåmärke på fotleden typ och det har svullnat upp. Gör så sjukt ont! Hoppas att det är bättre imorgon innan vi ska åka.


Det blir att vakna 7.30 imorgon med. Måste ju klä på mig, äta frukost och sätta in linserna. :)


Aja, ska sova nu.


Puss och godnatt :)


  


Slalom!! :D <3 Förresten, snygga skidor jag har va? (dom röd/svarta i mitten) :P

Av Sophia Tolf - 11 mars 2011 20:18

Hello everybody! :D


Nu har jag köpt ett Mobilt bredband-usb, så nu kan jag blogga! :D


Här i Åre är allt underbart! Idag har vi varit och åkt slalom hela dagen, från 9.00 till ungefär 15.00

Efter det så gick vi till stugan och bytte till vanliga skor och sen gick vi till Dippan, ett ställe där dom hade afterski. :) Kul! :D


Igår när vi kom fram så packade vi in lite i stugan sen gick vi ner på isen och kollade på istrav. Det var typ kul:)


Ikväll blir det att kolla på tv, äta gott med familjen och ladda inför en heldag i backen imorgon igen! :)


Här kommer lite bilder från igår och idag.


 

Mamma och pappa på istravet :)


 


En häst som var med i travet :) <3

 

Jag och Elvira i liften på väg upp:) <3


 

En åkare i puckelpisten i Worldcup grejen ;] Bilden tog jag från liften ;P


 

Jaaag;] <3


 

Pappa i liften:)


  


Elvira och mamma i liften :)


Nu ska jag kolla på lite tv:)


Pusshej ;*

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards