sophiatolf

Alla inlägg under mars 2011

Av Sophia Tolf - 7 mars 2011 09:08

Godmorgon! :)

Idag är det måndag och idag ska jag träffa Regina! :-D

Jag sitter på mitt rum och försäker klä på mig men det går inte så bra när datorn står framme. :P Men jag gör mitt bästa!


Som ni kanske förstår så kommer jag inte kunna blogga när jag är där, kanske att det kommer något litet mobil-inlägg, vi får se. :] Men annars så bloggar jag väl kanske imorgon kväll när jag kommer hem eller nåt. :)


Nu ska jag ta på mig kläderna ;]


Hejsvejs!

Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 23:06

Hejhejhej!:D


Som ni kanske läste i rubriken så längtar jag så grymt mycket till imorgon! Och ni kanske kan gissa varför?

Jo, jag har pratat med Regina och jag ska dit imorgon! :D Ingen kunde skjutsa henne hit så då kollade jag om någon kunde skjutsa mig dit, men nej det gick inte!

Så.. jag tar bussen! :P Först åker jag till stan klockan 14.15 och sen åker jag därifrån till Botsmark klockan 15.30. :)

Så sjukt kul det ska bli!! Man har aldrig tråkigt när man är där! Det beror nog på alla människor och att Botsmark är Botsmark ;]  


Men om jag ska hinna packa och allt imorgon så ska jag nog sova nu så jag inte sover bort hela dagen. :]


Godnatt :*



Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 20:15

Hejhej:)


Nu är jag tillbaka från en jobbig träning :P Har typ kört på för fullt hela träningen och det blev varmt ska jag säga er!

Men nu så ska jag bara kolla på Solsidan och sen ska jag hoppa in i duschen. :)


Som ni kanske märkte så var inte jag och Lollo på bio idag men det var för att vi inte hann. Så vi bestämde att ta det på onsdag. :) <3


Nej nu börjar det igen.


Puss och kram:)



Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 17:25

Här kommer bilderna <3


 

Ehm, hur ska jag göra? :P


 

Söta lillasyster<3


 

Jag på bron:] <3


 

"1..2..3 GÖR EN MIN!" xD


 

"Ställ dig på den! Okej.." 'försöker' "jag kommer inte upp" xD


  


"Äntligen!" <3


 

Systar 4-ever <3



Sneaky Elvira :P


 

Jag är JÄTTESTARK! :P


 

<3


 

Ohyes! :P


 

Tadaaa ;)


  


 Det var typ alla <3


Nu ska jag på träning :)


Pusshej ;*

Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 14:19

Hejhej:)


Idag har det ju varit lika fint väder som resten av veckan. Och när jag och Elvira inte hade någonting att göra så bestämde vi oss för att ta en promenad till farmor och farfar. :)


Vi har precis fikat lite grann och nu sitter farmor och farfar och kollar på skidor, Elvira bygger lego och jag sitter här framför datan. :)


Vi blir hämtade vid halv tre för att Elvira ska på läger kvart i. Så jag kommer hem kanske vid 3 och då ska jag ladda upp lite bilder som jag och Elvira tog när vi gick hit:)


Puss och kram :)



Var det någon som såg vasaloppet imorse föresten? Jag såg det inte, bara typ i slutet vem som vann. Är inte så himla intresserad av skidor.. :P

Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 10:41

Ville bara säga att jag kan äntligen ladda upp bilder här på bloggen som jag har tagit med min egen kamera. :) Så nu tänkte jag lägga ut några "fina" bider xD


  


Haha:]


Nu ska jag äta lunch:) Jag tror inte att det blir någon bio, har ju träningen.. <3


Hejsvejs!  

Av Sophia Tolf - 6 mars 2011 08:53

Godmorgon! :)


Idag är det söndag, och det känns riktigt bra att inte behöva kliva upp klockan 6 imorgon. :P Får sova ut och vakna när jag vill i princip. Skönt!!


Ska försöka få tag på Lollo så snart som möjligt. Men jag har ju ingen aning om när hon ska vakna, fast hon brukar inte sova så himla länge dessutom så.. Kankse kan ringa senare :P


Nu ska jag gå och göra frukost.


Kramis:)


Av Sophia Tolf - 5 mars 2011 23:21

Tjosan! :)


Nu är det slut på lördagen, för min del iallafall. Ska lägga mig och sova nu, mina ögon orkar inte hålla sig uppe länge till. :P


Imorgon så blir det mest troligt bio med Lollo. Vi hade tänkt se 127 timmar men det fanns inga bra tider, jag har ju träningen, så vi får se om vi hitter något annat.

Jag är väldigt sugen på att se den här "Min låtsasfru" med Jennifer Aniston. Den verkar bra, och det tyckte tydligen Lollo också, så det kanske blir den?:] Det var iallafall ganska bra tider :)



trailer för filmen:) Visst verkar den bra!? :D Hah:]


Iallafall..


Jag har pratat med Regina nu. Hon är i Holmsund till imorgon typ så vi bestämde att vi ska vara med varandra på måndag mest troligt. Vars vet vi inte, om det blir Sävar eller Botsmark. Helst i Botsmark, men när Elvira inte är hemma så spelar det ingen roll :P


Nu ska jag lägga mig och sova i min underbara säng<3


Godnatt ;*


/Sophia Tolf :)

Presentation

Translation :)

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards